divendres, 1 de març del 2013

2.La dansa d'Henri Matisse


 

La dansa d’Henri Matisse. Làmina 2

FITXA TÈCNICA
-Títol: La dansa 
-Autor: Henry Matisse
-Any: 1909
-Dimensions: 268 cm d'alt x 389 cm d'amplada.
-Tècnica : Oli sobre tela.
-Estil: Faborisme
-Gènere: Retrat i paisatge
-Localització: Museu de l'Hermitage , Sant Petersburg , Russia.
La meva versió de la dansa , de Henry Matisse:
 1r pas:  
Mesclant bé els colors per donar el color idoni per la làmina , he anat pintant amb delicadesa , intentant no pasar les línies del dibuix . La professora ens va ajudar a concentrar-nos posant una mica de música.
2n pas 
Vaig acabar de pintar els cossos , el cel i el terra. Tot menys el pel.
3r pas
Vaig acabar de pintar el pel.
4t pas
Per a que quedi definitivament bé , he començat a repassar les línies de negre perque es vegi bé com és el dibuix.
Com ha quedat definitivament
Després d'acabar de repassar bé les línies amb pintura negre , és així com ha quedat la meva obra definitivament:

Comentari:
M'ha agradat aquesta activitat perquè m'he concentrat i m'ha sortit bastant bé . Però he tingut algunes errades . Com la dona de sota que está una mica deformada. M'ha costat una mica fer els cossos bé.
No la tornaria a fer perque no m'agrada dibuixar sempreel mateix , però dibuixaria algun dibuix semblant ambel mateix mètode de pintar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada