divendres, 1 de març del 2013

4.Avatar analògic


vipfmkevinzafra

Bloc de visual i plàstica de quart d'ESO

      

4.Avatar analògic

La Làmina 4 farà de base a làmina 5 , 6 i 7. És una làmina de gamma de grisos. 
He agafat una làmina DIN A4 i hi he fet uns requadres amb aquestes mesures:
La primera fila de la gamma de grisos , es tracta de fer una gamma de grisos de menys a més oscur amb un llapis HB més o menys difuminat. Un clinnex pot ser d'ajuda.,
La segona fila tracta de fer gama de grisos fent puntets amb un retolador de punta mitjana. Jo l'he fet amb un pilot. He fet més punts o menys d'esquerra a dreta ; de menys puntuets a més . Això serveix per fer la làmina 6; segons l'ombra que surti a la foto de la qual s'ha calcat.
La tercera i última fila tracta de fer el mateix però fent línies a mà o amb regle però rectes; omplint els quadradets amb més o menys línies fent una gama de grisos . D'esquerre a dreta , de menys a més línies. Això serveix per fer la làmina 7 , segons l'ombra que surti a la foto de la qual s'ha calcat.
Resultat final de la làmina 4:

Làmina 5.  Aquesta làmina es basa en la làmina 4 i en la gamma de grisos.Exactament en la primera fila.
Després de fer la primera fila de la gamma de grisos , a llapis HB , he calcat i he pintat les sombres d'un dibuix d'una foto meva. Es tracta de fer sombres més o menys , segons la foto ,  amb un llapis HB i un clinnex per difuminar-lo una mica , segons l'oscur que sigui o menys . Així he fet la primera làmina.M'ha resultat molt difícil fer aquesta làmina , sempre em pasava d'oscur al difuminar el llapis. Al principi la cara la tenia negre fins que la vaig borrar.
Resultat final de la làmina 5:
Després de fer la segona fila de la gamma de grisos , es fa el mateix sistema (de punts negres) al dibuix calcat de la foto. Vaig posar més punts o menys segons l'oscur que sigui la zona de la foto que estava dibuixant. Els punts els he fet amb un Pilot de punta mitjana negre. M'ha costat perquè mai sabia quan tenia que parar de fer puntets .
Resultat final de la làmina 6:

Després de fer la tercera i última fila de la gama de grisos , es fa el ateix sisitema (de línies rectes negres) al dibuix calcat de la foto. Vaig posar més línies o menys segons l'ombra del dibuix. Amb el Pilot.
Aquesta activitat , en general , al principi no m'ha agradat gens (làmina 5) , però a partir de la làmina 6 m'ha començat a agradar . No m'agraden fer coses a llapis per això no m'agrada la primera. Jo aconsellaria fer el curs vinent la 2ª i la 3ª làmina perquè t'ajuden a concentrar-te. Jo no faria fer la làmina 5 perquè és molt trencaclosques, al menys per a mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada